כיצד לפעול בעת תאונה

 
 
כיצד לנהוג בעת תאונה ומה צריך לעשות עם ביטוח הרכב 

במאמר זה נסביר כיצד יש לנהוג בעת תאונת דרכים ומה עליכם לעשות עם ביטוח הרכב והחברה המבטחת. 
ראשית, תמיד בדקו האם יש נפגעים בגוף ודאגו להעניק להם טיפול רפואי מהיר. 
במקרה ואין נפגעים בגוף יש לנהוג על פי הכללים הבאים.

1. יש לצלם את האירוע, מיקום הרכבים והנזק. בכל הטלפונים הסלולארים יש כיום מצלמה וניתן להשתמש בה לתיעוד האירוע. תיעוד זה יעזור במידה והצד השני יהיה מעוניין להפוך נזק קטן לזנק משמעותי בעל ערך על חשבונכם או על חשבון חברת הביטוח.

2. רשמו באופן מדויק את פרטי הנהג מתוך תעודת הזיהוי שלו ורישיון הנהיגה וקבלו את מספר הטלפון הנייד שלו.

3. רשמו את פרטי הרכב מתוך הרישיון הרכב.

4. ביטוח רכב – העתיקו את הפרטים מתעודת ביטוח החובה ותעודת ביטוח מקיף או צד ג במידה וקיימים. הקפידו לרשום גם את פרטי חברת הביטוח או סוכן הביטוח. במידה והפוליסה לא נרכשה אצל חברת ביטוח ישירה, בקשו את פרטי סוכן הביטוח.

5. מסרו לצד השני את אותם הפרטים שלקחתם ממנו.

6. במידה ויש צורך לגרור את הרכב – צרו קשר עם חברת הגרירה. ייתכן ותתבקשו לתת את פרטי כרטיס האשראי לפיקדון.

7. צרו אתנו קשר ואנו נלווה אתכם ונסביר לכם כיצד לפעול.

לרוזן ענק הביטוח יש אפליקציה שתוכל ללוות  אתכם שלב אחר שלב כיצד לפעול בעת תאונה

במידה והתאונה התרחשה אחרי שעות הפעילות שלנו ניתן לחייג ולקבל ע"י למוקד 24 שעות שלנו

לאחר תאונה ובמידה והרכב הוא בר נסיעה ניתן לפנות :
באזור נהריה, עכו וכרמיאל - מוסך קובי 04-9829129 או 050-7257131 (תאונות באזור עכו נהריה)

חיפה והקריות- מוסך אלון 052-8784000 (אפשר להכניס רכב גם בלילה, יש שומר)

אזור המרכז- רח' הסדנא 23 חולון, טלפון: 03-6836314 או 03-6813445

במידה והרכב אינו בר נסיעה ויש לגרור את הרכב
המידע לגבי חברת הגרירה מופיע בכרטיס שקיבלתם - המצורף לתעודת החובה :
במידה ואינכם מוצאים את כרטיס הגרירה ניתן להתקשר לכל אחת מהחברות על פי הסדר הבא ולבדוק היכן אתם מבוטחים:
זברה 1700506507
פמי פרימיום  *6560
קול איילון 6677*
סטארט 5676*
שגריר 8888*
דרכים 2008*

במידה ואינכם מופיעים באף אחת מהם יש לפנות לחברת זברה למסור כרטיס אשראי לפיקדון , ולמחרת יש ליצור קשר עם סניף רוזן בו הוא מבוטח לגבי ביטול החיוב.